Al meer dan twintig jaar is het repertoire nog steeds veelzijdig: klassiek, musical, filmmuziek, volksmuziek, gospel en pop.

Dit veelzijdig repertoire is ontstaan door de voorkeuren van de leden. Soms omdat het gewoon leuke muziek is, maar veelal ook omdat de teksten betekenisvol zijn. Onze leden kunnen muziek die zij graag willen zingen voorstellen bij de muziekcommissie, samen met onze dirigent Eric van Dalum wordt er dan gekeken wat voor Cantando de juiste muziek is om in te studeren.

Actueel repertoire

Dit jaar worden enkele nieuwe nummers ingestudeerd zoals: Mamma Mia van ABBA, Locus Iste van Bruckner, I Don’t Know (arrangement Tom Parker), My heart will go on, uit de film Titanic en muziek uit de musical The Lion King.

Hiernaast worden vele bestaande nummers onderhouden zoals: When You Believe, Tebje Pajom, Hallelujah, Eres Tu,Tears in Heaven, You Raise me Up, Make you feel my Love, Morning has broken, You’ve got a friend enz, enz.

Muziekcommissie

Dicky Tol